Menu

Platba kartou na BeardGuru.sk se vyplatí!

 Na rozdíl od dobírky je platba kartou bez poplatku.
 V okamžiku převzetí zboží u sebe nemusíte mít hotovost ani kartu.
 Úspěšnost platby se dozvíme okamžitě po zaplacení, není třeba čekat na převod peněz.
 Je to bezpečný, pohodlný a rychlý způsob nakupování.

Jak je řešeno zabezpečení?
 Údaje ze své platební karty zadáváte přímo na zabezpečeném webu Global Payments.
 Všechny operace kartou probíhají mimo našich systémů, přístup k Vašim citlivým kartovým údajům má jen Global Payments a vaše banka.
 Přenosy dat při platbě jsou vždy šifrována protokolem HTTPS.
 Podporujeme nejmodernější řešení 3-D Secure, které vám zaručí nadstandardní úroveň zabezpečení.

Informujte se u své banky, zda vaše karta podporuje 3-D Secure. Pokud ano, budete po zadání karty na platební bráně GP přesměrováni ještě na web vaší banky, kde vložíte své 3-D Secure heslo.

Jaké karty přijímáme?
Platební brána akceptuje karty typu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Ne všechny vydávané karty mají povolené online transakce. Pokud si nejste jisti, obraťte se na svou banku, zda vaše karta umožňuje platby online.

Jak u nás zaplatíte?
Při vytváření objednávky vyberte v nákupním košíku platbu kartou online. Po dokončení objednávky přijde k přesměrování na platební bránu GP, která zobrazí rekapitulaci platby (částka, popis objednávky) a vyzve vás k zadání karetních údajů:

 číslo karty (PAN),
 exspirace karty (měsíc / rok),
 CVV2 / CVC2 kód karty (tento 3-místný kód najdete na zadní straně karty, většinou vedle podpisového proužku).

Po zadání se ty karetní údaje přenesou na pozadí do vaší banky, která ověří možnost provedení platby (zkontroluje disponibilní zůstatek na účtu, platnost karty atd.). Pokud je vše v pořádku, GP provede autorizaci transakce a do našich systémů odešle potvrzení o úspěšnosti platby. Po autorizaci platby se na platební bráně objeví potvrzující výpověď a přijde k přesměrování zpět na stránky GP. O výsledku transakce budete informováni také e-mailem.

Platba byla zamítnuta, co dál?
Důvodů na zamítnutí platby může být několik, zde uvádíme ty nejčastější:

 karetní údaje nebyly vyplněny správně,
 karta Exspirované (skončila platnost vaší karty),
 máte nedostatečný zůstatek na účtu,
 došlo k vyčerpání denního limitu nebo limitu pro online platby,
 bylo nesprávné zadané 3-D Secure heslo,
 vaše karta není určena pro online platby.

Pokud si myslíte, že vaše karta i účet jsou v pořádku a transakce byla i přesto zamítnuta, kontaktujte nás.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Nakupování na míru

Používáme cookies, abychom Ti umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze se snažíme web a jeho funkce neustále zlepšovat. Více informací

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat